System DRIMOcrm to system służący do zarządzania relacjami z klientami. Jego głównym zadaniem jest gromadzenie wszelkich informacji (od pierwszego kontaktu) na temat działań związanych z klientem danej firmy.
Zebrane dane definiują upodobania klienta. Mają charakter poglądowy i mogą dotyczyć np. rodzaju zakupionych produktów, wydanej kwoty, wykonanych zleceń, jak również prowadzonych rozmów telefonicznych i wymiany poczty e-mail, itp. Wprowadzone do bazy informacje pozwalają dostosować indywidualny szablon ofertowy dla danej osoby oraz tworzyć idealnie dostosowane promocje i systemy rabatowe, wiążące klienta z firmą.
Celem systemu DRIMOcrm jest zwiększenie liczby lojalnych i w pełni obsłużonych klientów. Funkcje systemu umożliwiają wprowadzenie informacji w łatwy i przystępny sposób. System może być dowolnie rozbudowany pod konkretną funkcjonalność.
tel. +48 508 682 982 / biuro@drimo.pl