Moduł pozwala na zarządzanie serwisem produktów, urządzeń. Podstawowym
celem jest zapewnienie efektywnej obsługi klienta, który zgłasza usterkę
oraz zapewnić łatwą informację o stanie naprawy, poprzez monitorowanie
statusów.
Podstawowe funkcje to:- Tworzenie bazy klientów
- Tworzenie bazy serwisantów
- Tworzenie bazy usług serwisowych
- Tworzenie bazy zleceń, podział zleceń ze względu na statusy, np. przyjęte, w realizacji, zrealizowane
- Możliwość weryfikacji statusu zlecenia, uruchomienie specjalnej wtyczki na stronie internetowej firmy
- Generowanie zleceń serwisowych w formacie PDF, możliwość wysyłki mailem lub wydruku
Na życzenie klienta możemy rozbudować dowolnie funkcjonalność systemu
CRM. Jedynym ograniczeniem może być strona techniczna. Dołożymy
wszelkich starań aby sprostać najśmielszym oczekiwaniom.
Moduł ma za zadanie obsługę fakturową małej firmy. System świetnie
sprawdza się w małej firmie, gdzie samodzielnie wystawiamy faktury,
rachunki. System CRM jest dostępny online, dzięki czemu możemy wystawiać
faktury nie będąc w biurze.
Podstawowe funkcje to:- Tworzenie bazy kontrahentów
- Tworzenie bazy usług, produktów (możliwość importu z pliku CSV)
- Generowanie faktur w PDF (faktura VAT, marża, zaliczkowa, rachunek)
- Generowanie nadruków adresowych na koperty
- Status zapłaty faktury
- Sortowanie faktur po kwocie, kontrahencie, etc.
- Sekcja notatek / komentarzy
- Statystyka obrotu, należnego podatku, dochodu
Na
życzenie klienta możemy rozbudować dowolnie funkcjonalność systemu
CRM. Jedynym ograniczeniem może być strona techniczna. Dołożymy
wszelkich starań aby sprostać najśmielszym oczekiwaniom.
Najważniejszą funkcja modułu jest panowanie nad grupą przedstawicieli handlowych. System gromadzi pełną informację o działalności pracownika. Jego spotkania, co sprzedał, gdzie był i kiedy, jakie wygenerował obrót.
Podstawowe funkcje to:- Tworzenie bazy pracowników, każdy pracownik ma dostęp do systemu z odpowiednimi uprawnieniami
- Tworzenie listy zadań dla każdego przedstawiciela
- Raport z działalności pracownika (obrót, ilość sprzedanych usług/produktów, miejsca które odwiedził, etc.)
- System posiada funkcje trackingu, dzięki czemu administrator systemu widzi, każdy ruch zalogowanych osób w systemie.
Funkcje którymi zarządza przedstawiciel:- Dostęp do systemu CRM, do specjalnej sekcji
- Tworzenie bazy klientów
- Tworzenie harmonogramu wyjazdów służbowych
- Tworzenie bazy usług/produktów z możliwością przypisania indywidualnego rabatu
- Analiza efektywności pracy
Na życzenie klienta możemy rozbudować dowolnie funkcjonalność systemu CRM. Jedynym ograniczeniem może być strona techniczna. Dołożymy wszelkich starań aby sprostać najśmielszym oczekiwaniom.
Specjalnie dla Państwa firmy możemy zbudować dedykowany system CRM o określonych założeniach.
Lubimy wyzwania i na pewno zaangażujemy wszystkie siły w realizacje nowego zlecenia.
W razie pytań jesteśmy do dyspozycji i zapraszamy do kontaktu.